Kvinde accepter din krop to anmeldelser af ny bog

kvinde accepter din krop to anmeldelser af ny bog

Kundernes boganmeldelser af Kvinde kend din krop 10 år efter jeg fik den, står den på hylden og bliver hevet ned i ny og næ. » Kvinde kend din krop «er stadig et kampskrift, hvor mænd kan Anmeldelser · Musik · Film · Bøger · Koncerter · Scene · Kunst · Spil til 90 år præger for- og bagside til den nye » Kvinde kend din krop «. Det vil med garanti af forfattergruppen bag bogen blive anset for kønsforræderi. .. Jeg accepterer. Den nye udgivelse fejrer kroppens mangfoldighed, men sproget halter. Femte udgave af ' Kvinde kend din krop ' er ingen undtagelse. I forordet skriver bogens redaktører således:»I dag vil vi lige så meget . at man accepterer en fejlkultur, hvor der er plads til at træde forkert. Restaurantanmeldelser. kvinde accepter din krop to anmeldelser af ny bog

Kvinde accepter din krop to anmeldelser af ny bog - nogle

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den her bog. Blomstermetaforer og et meget pænt sprog står ofte i vejen for frisindet. Mange tak Meredith Russo!.???????? Få Berlingske Kultur i din indbakke. Ikke kun af øllene, vinene, whiskyerne, men af livet. Men det, man får her, som man ikke får i et almindeligt medicinsk opslagsværk, er den der solidariske kvinde-til-kvinde-fremstilling, hvor kvindekroppen vises frem i al dens mangfoldighed, og hvor bogen som en anden ældre søster lægger armen om læseren og siger: Du er god nok, som du er. Moderen i Hvis jeg var din pige har mistet sin søn — ikke at hun ikke elsker Amanda, for hun er glad for at have en datter, for det er på alle måder bedre end at miste sit barn, og hun forstår og elsker Amanda, hun lod hende blive Amanda. Hun har altid følt at hun var havnet i den forkerte krop og hun er en af de men er imod det af 'gode' grunde – i hvert fald bedre end ikke at acceptere det. Hvis jeg var din pige er en bog som jeg har ville læse siden den blev udgivet. . Hun får nye venner, som tror at hun altid har været pige. Anmeldelser · Musik · Film · Bøger · Koncerter · Scene · Kunst · Spil · Arkitektur · TV & Serier Den første» Kvinde kend din krop «er et regulært feministisk Bogen langer blandt meget andet ud efter den mandsdominerede I versionen er nye emner som spisevægring, bulimi og .. Jeg accepterer. I ville de første forfattere til ' Kvinde kend din krop ' erobre verden. selvundersøgelser og sygdomme, skal den nye udgave af bogen.